Lisette van de Loo

Per 12 mei 2022 is Lisette onze dirigente.

Lisette van de Loo is met heel veel plezier professioneel musicus: koordirigent en pianist. Zij is afgestudeerd aan de HKU (Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, conservatorium) als pianist. Zij volgde een paar keer de befaamde Kurt Thomas cursus koordirectie aan de HKU, deed een aantal modules van de MDO (Meerjarige Dirigenten Opleiding) en zij rondde de post HBO applicatie-opleiding 'koordirectie voor vakmusici' af met een diploma, eveneens aan de HKU. Docenten: Fokko Oldenhuis en Rob Vermeulen. Zij zingt graag en ze heeft zangles.

Lisette is ook dirigent van: de Cantorij van de Ontmoetingskerk Rhenen, het 'Klein Koor Rhenen', het Voorhofkoor te Kesteren en van Pluskoor Gelderse Vallei te Ede. (www.pluskoorgeldersevallei.nl)

Voor meer informatie bekijk haar profiel op LinkedIn

Zij heeft een grote pianolespraktijk in Rhenen, geeft muziekles op een basisschool, werkt voor muziekschool de Muzen in Veenendaal als pianodocent en als coördinator Kunsteducatie. Zij vormt een duo met Cunéra van Lier die de saxofoon bespeelt.

Onze vorige dirigente was Gusanne van den Brink, voor meer informatie klik hier

Copyright 2023 - Interkerkelijk Streekmannenkoor "De Schaffelaar" Barneveld | info@schaffelaarkoor.nl